Vågen!

Haha, glömde skriva det: Jag har trott att jag vägt flera kilo mindre än jag gör i ett halvår!!! Fy fan vilken upptäckt alltså ^^, inte kul. Jag har hela tiden ställt min våg på badrumsmattan när jag vägt mig, men häromdagen tvättade jag badrumsmattorna och var utan matta en morgon när jag skulle väga mig. Vägde mig med vågen på golvet och då visade den 62,8 kg!!!!! Det var i tisdags. Blev helt chockad innan jag fattade att vågen kunde visa olika på golvet och på mattan! Ställde vågen på en matta och då vägde jag typ 58 el 59 el vad det nu var. I fredags vägde jag 61,9 kg med vågen på golvet och typ 57-nånting med vågen på mattan. Suck.

Fattar inte att jag kunnat lura mig själv så många månader! Jag vet ju att jag inte kommer i de kläder jag har kunnat ha när jag verkligen vägt 58-59 kg! Jag har ju tyckt att jag haft väldigt mkt fett för att väga under 60 kg, men det här förklarar ju saken. Jag väger inte under 60 kg... ^^

Usch. Fy fan. Vilken jävla upptäckt alltså. Men jag har inte direkt blivit förtvivlad av upptäckten konstigt nog. Har tagit det ganska lugnt faktiskt. Jag verkar inte bry mig om vikten lika mkt längre. Fast det är sorgligt att jag väger över 60 kg.. Jag bara ska ner under 60 kg, det ska jag! Fast då kan jag ju inte fortsätta äta som jag gör... =/

Jaa, inte vet jag. Men så här "tjock" tänker jag inte vara! Jag vägrar bära runt på allt det här fettet =(. Jag måste börja träna. Jag vill börja träna! Tänk om jag skulle kunna pallra mig ut och springa lite imorn fm. Tänk om...

Suck.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud vad konstigt att det kan vara sådan skillnad, mkt märkligt. Ändå skönt att du kan ta det lite med ett skratt iaf.

kram

2011-07-26 @ 23:22:07
URL: http://frokenlejon.blogg.se/
Postat av: pussel

Ja, himla märkligt =/. Jo skönt det, men lite konstigt att jag tog det så lugnt ändå ^^.

Kram!

2011-07-30 @ 00:36:30
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: ida

Det gör lite ont i mig att läsa din blogg. Har själv haft ätstörningar ett tag och det var hemskt! Det är svårt och jobbigt att komma ur det men det är så värt det! Håller mina tummar för dig!

2011-07-30 @ 14:42:14
URL: http://idawargs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0