Guld!! ;-)

Hehe, jag har tävlat i Klubbmästerskapen i bugg idag! Tävlade i nybörjargruppen och vann =D. Vi kom etta av sex tävlande par. Jättekul tycker jag =).

Snart är det dans igen. Äter min andra lunch/middag nu och sen ska jag börja göra mig iordning. Fick värsta energin av den där tävlingen så nu är jag jättepeppad att fixa till mig och tycker det ska bli kul att gå ut och dansa ikväll! =)

Och så är T här också..♥ Fast han är inte här just nu. Han är på sin examenshögtid idag, men vi träffas ju i natt ;-). Han kom igår och åker hem måndag morgon. Neej, vi är inte tillsammans igen... vi har bara sex ;-).

Nu lyssar jag på dansbandsmusik haha. Galet =P.


Detta är en av favoriterna just nu hehe. Den har fastnat på hjärnan =).

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha grattis!!! Fasen vad härligt att läsa! Ha nu en superlördagkväll, det är du värd!!



Kram!

2010-11-27 @ 17:03:07
Postat av: Mimmi

Sv: Haha, aaa.... Det känns som om dom borde veta hur vi funkar också, eller vad man ska säga.. Det måste ju vara fler än du och jag som gör på det sättet.



Fan vad nice!!! Grattis! Hoppas du får en jävligt kul kväll, dansa på en klubb är fan en av de roligaste sakera som finns. Och sedan sex på det.. Inte helt fel, haha. Kram!! ♥

2010-11-27 @ 18:13:56
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0