Svar

Hur har du det när du äter naturgodis? Känns det okej eller mår du dålig efter?
Det känns bättre, men äter jag mycket med yoghurt på eller choklad känns det inte bra. En liten mängd nötter, även saltade, funkar bra (men ofta köper jag för mkt=/).

Hur pass sjuk är du nu och hur länge har du varit sjuk?
Hmm, svår fråga det där. Inte särskilt sjuk kanske? KAN klara en vecka utan hets nu (även om det är ovanligt). Däremot är jag rätt deppig och orkar ibland inte gå upp på morgonen, gå till universitetet och sådär =/. Orkar inte pluga heller.

Började med bantning och hets när jag fyllde 18 ungefär (beroende på p-piller?). Sen blev det värre och värre. Nu fyller jag snart 27(!) och har väl spytt i tre år kanske.. Så ÄS i nio år och specifikt bulimi i ca 3 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0