Skooor!!

Ååå vad jag vill köpa nya skor! Hittat massa snygga!! Var på stan en sväng idag (i det trååkiga snögia vädret som ska föreställa vår...). La undan ett par på nilson och ett par på dinsko till imorgon. Kommer ju garanterat köpa dem, kanske fler och ta hem och prova.. Inte bra. Jag har ju inga pengar! Men om jag köper upp pengarna på skor så kan jag ju inte hetsäta sen... ;-) hehe.

DS_244893_A.tif
Den första  är från Nilson. Kostar 299:-.  Ser ju svart ut på bilden(?) men var typ metallic-lila-grå i affären. Är väldigt tveksam till färgen, men själva modellen är assnygg tycker jag =P.
Den andra är från DinSko och kostar 399:-. . Har jag velat ha ett tag nu. Kändes lite hårda att gå i när jag provade, men har lagt undan dom iaf^^.


DS_244904_A.tif Skinnimitation, 399:-. Dessa är från DinSko och är GRYMT snygga haha. Var dock ashöga och jag tror inte jag pallar att gå i dom =/. Åhh varför är jag inte liite kortare!? Ska jag köpa hem dom också och pröva hemma??


DS_245366_A.tif Sen har vi ju då dom här som var riktigt snygga på foten och sköna att gå i trots att de har 8,5 cm klack! Skinnimitation, 399:-. Dom vill jag också ha...

DS_245056_A.tif Dom här var också sköna och snygga. Skinn, 499:-. Hur ska man kunna välja mellan dom och dom närmsta ovan? Vilka är snyggast?

Alla skor nedan kommer från Haléns.

 Vrålsnygga sommarskor från Haléns, 249:-! VILL HA!

 Dom här är också jättesöta. De kostar 179 kr. Problemet med såna här skor med en rem mellan tårna är att jag alltid får ont av dom =/. Så vågar nog inte beställa såna över nätet.

 Dessa är också så sjukt snygga. Har skrivit om dom tidigare också. 249 kr. Vill ha!!!

 Jaha, och så har vi dessa då, 149 kr. Vill ha dom också...

 Vill ha dessa franssandaletter också! Grymt fina! 299:-

 Asså jag vet inte vart jag ska ta vägen! Jag vill ha dessa med!! 349 :-

 Dessa var ju också såå snygga hehe <3. Bara det att klackhöjden är 11,5 cm...

 Dom här var ju också grymma!! Ser ju inte så höga ut, men klackhöjden är tydligen 9,5 cm. Känns lite högt när det inte är platå där fram =/.

 Varför finns det så många snygga skor!?!?!?!?

 Dom här var ju supersöta också =). Tyvärr har jag alltid problem med att skor glappar i hälen om det inte finns nån rem runt vristen =/. Synd verkligen, för dessa är ju såå sexiga hehe.

Om det är gratis frakt över en viss summa (hoppas på 500:-) så tänker jag fanimej beställa några skor från Haléns...

Update:  Var visst inte fri frakt vid en viss summa =/. Men jag funderar på att beställa ändå =P. Absolut de bruna remsandalerna, om de finns i min storlek, men vilka andra? Ska jag beställa fler? Har jag verkligen råd med detta? Ååhhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0