Shopping igår



Smet in på Lindex igår när jag hade lite tid över i Motala innan jag skulle träffa min ÄS-terapeut. Har velat ha de guldiga och silvriga hårspännena länge och nu passade jag på att köpa dom. Blev ett par lila också och ett nit-armband/halsband. Det blev 100 kr totalt.

Har tänkt att jag, som belöning om jag klarar av att inte hetsäta, ska köpa mig nåt kul varje vecka. Borde ju vänta tills jag klarat en vecka då.. men men.. kanske kan se det som en sporre istället att klara helgen också ;-).

Helst skulle jag vilja köpa ett par skor i veckan haha. Men det finns liksom inte en chans att jag har råd med det med enbart studielån som försörjning.

Såg två par skor jag absolut vill ha på Din Sko i helgen:
DS_244893_A.tif   Dessa bara SKA jag ha! Höga som fan, men snygga =).

Hittar inte de andra på http://www.dinsko.se/, men de var väldigt lika de här:
 DS_242468_A.tifOch de var supersköna på foten! Vill haaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0