Så ledsen igen

Nu har vi messat för sista gången(?) jag och mitt ex har typ "bestämt" att vi inte ska höras av mer. Han vill ju ändå inte träffa mig mer. Jag är så ledsen. Jag vet att det kommer ta flera år att komma över honom. Jag känner mig så otroligt ensam. Har just kommit hem från en kompis som jag sett melodifestivalen hos. Känns extra ensamt att komma hem till en tom lägenhet en lördagkväll. Känns som alla är ute och roar sig nu. Inte ens min katt var hemma. Fast nu har han kommit in, pyret ♥.

Tyckte det var kul att de var de lite "konstiga/ovanliga" låtarna som fick mest röster i melodifestivalfinalen =). Gillar Snälla snälla jättemycket. Den är så satans sorglig bara. Har precis suttit och gråtit till den.


Den som vann tycker jag väl är sådär. Gillar inte direkt opera, men tja, den var lite annorlunda. Annars tycker jag att EMD:s låt är party =). Satte sig på hjärnan direkt.


Och Amy sötnosen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0