Nu jävlar!

Nu ska jag bli smal! DUM idé, jag vet, men vad fan, orka vara fet ^_^. Fick ett erbjudande jag absolut vill haka på, men först måste jag känna mig bekväm i mig själv annars känns det inte roligt.

Bestämde mig för att köpa Allévo igen. Tror ni inte det fanns i affären för halva priset nu när jag var där då, bara för det haha =). Fast tyvärr choklad och inte hallon/banan som jag eg vill ha. Tänkte att om nu inte LCHF funkar (blir nog FÖR mkt fett för min del för att gå ner (tillräckligt snabbt?) i vikt), så kanske jag ska försöka mig på paelodiet ist. Äta mer frukt och (nästan) inga mjölkprodukter. Kommer fortfarande steka i smör, så länge jag inte köpt ekologiskt kokosfett, och så kommer jag nog fortsätta med grädde i kaffet =P.

Frågan är bara när jag ska börja. Hatar det här med mig och "starta-om-datum". Känns inte alls bra att börja så här i mitten av en månad. Vill hellre börja 1 april. Men så länge kan jag ju inte fortsätta hetsa(!), det går ju bara inte! Och jag vet att jag kommer göra det om jag inte har någon bestämd plan.

Tänkte så här: Fortsatt hets ikväll. Spy. 19 april imorrn: Gröt med banan och mjölk till frukost. Ev gröt, frukt och grönsaker resten av dagen. Vete fan hur jag ska göra där, men tänkte iaf börja med Allévo-påsar + frukt och grönsaker på fredag den 20 april. FATTA vad underbart om jag kunde komma ner till 60 kg på de resterande dagarna i april... *drömmer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0