Igår..

Hmm, igår blev det utgång =P. Var skönt att jag kom iväg och inte satt hemma bara, men också jobbigt eftersom jag absolut skulle hetsa när jag kom hem. Inte nån bra idé att hetsäta när man är astrött. Åt typ hälften av naturgodiset jag gått och köpt på kvällen och massa gammalt äckligt jordnötssmör och sen la jag mig ner på sängen för jag var såååååå trött. Somnade förstås utan att spy, och vaknade några timmar senare (imorse) och mådde skit. Åt upp resten och kräktes. Mådde sååååå jäkla dåligt. Skulle till skolan och plugga idag också. USCH. Men nu är jag äntligen hemma och känner mig lite bättre.

Det värsta som finns är att somna ifrån hetsätningen och inte "hinna" spy innan. Fy vad hemskt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0