Idag..

Hade liite naturgodis kvar och några skedar jordnössmör kvar (som jag bara inte fick ner inatt...) som jag har ätit idag. Äckligt. Behöver åka och handla Allévo, men det är ju dyrt. Funderar på att göra linssoppa ist. MKT billigare. Men jag vet inte... Är sugen på pizza. Det brukar jag aldrig vara.

Min planering ändras hela tiden. Nu ser det ut som att det blir en "sista" hetsdag idag eventuellt och sen pulverdiet måndag och tisdag och sen vanlig nyttig mat i april. Men orkar inte hetsäta mer. Är så slut i hela kroppen. Kanske ska köpa en pizza och behålla den? Jag vet inte. Jag vet ingenting.

Måste nog tigga pengar av mamma också. Jag är helt sjuk som köper upp mina pengar på (onödiga) skor och hetsätningsmat när jag aldrig varit så fattig som nu och verkligen behöver spara varje krona till nödvändigheter istället! Usch. Jag vill bort.

Kommentarer
Postat av: lillis

Ett tips, som du redan skrev.. ät soppor, mycket godare, mer varierande och mkt billigare:) Hoppas att du mår bättre idag=)

2009-03-29 @ 18:38:19
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0