Härligaste i vår

Åh vad jag älskar solen!!! Gick ut en stund när jag släppte ut buskissen. Ställde mig i lä bakom ett hus i solen och solade ansiktet en stund. Sååå skönt! ♥ Helt underbart!!

Det är värt att missa en lektion, stress och ångest, för att få en stund i solen ;-) haha.
Ska försöka diska nu och röja lite på matbordet så att det åtminstone finns möjlighet att plugga ^_^, om jag nu skulle få för mig det...

När jag stod där ute i solen tänkte jag på vad jag vill göra med mitt liv. Det enda jag kunde tänka på då var att få jobba ute med djur(!). Skulle vilja sitta och vakta katter hela dagarna =P. Nu när jag var ute var min kisse i närheten hela tiden, han är så mysig! Det kom en annan okastrerad hankatt också som min kisse blev nyfiken på. De verkade komma överens hyffsat. Inget slagsmål iaf. =)


Nu disk var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0