Favoriter från Haléns


KlänningKlänning
Åhh VILL HAA!! =) Har hittat massa snygga saker på http://www.halens.se/ p g a Englas tävling! =)
Den vita finns i vitt och svart. Samma stuk som den på de små bilderna (den i kollaget), fast den här har smala axelband.
Den svarta i spets är söt tycker jag, och den lila skulle jag vilja ha i svart. Synd att man inte kan blogga om den i vilken färg man vill.. alltså få den svarta bilden från Haléns hemsida =/. Sött med tyll under, men den kanske är för tråkig?
 Sandalett
Snygga! Och ser sköna ut... =) Klackhöjd 9 cm, lite väl högt kanske? Men dom SER ju inte så höga ut..? =P Finns i silver också, men jag tycker de ser snyggast ut i guld.

SkinnsandalLackskoSko
De här skorna tycker jag är riktigt snygga också. De första: billiga, snygga, platta med nitar. De andra gladiatorsandalerna i guld var också snygga (men man blir ju inte lika brun om fötterna i dom ;-)). De två höga paren och också supersnygga men alldeles för hög klack för mig =((. Suck, om jag ändå var lite kortare... (Eller så får jag skaffa mig en aslång pojkvän haha).
Skorna nedan finns ju med i min tävlingsoutfit i ett tidigare inlägg. De är nästan snyggast av de platta tycker jag.
Remsandal
Den här skulle jag kunna tänka mig till vardags. Dock tycker jag att det kunde varit rea på den nu eftersom den funnits sen i höstas och den hade antagligen använts mer då också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0