Gjort idag

Läst Engla´s Showroom som vanligt. Är på december 2008 nu! =P Har varit ett jäkla tjaffs där om GratisBio-inläggen hon haft med i sin blogg. Nu skulle hon visst sluta med dom bara för det. Tycker att om hon får poäng för att ha med ett sånt reklam-inlägg i veckan så är det väl bara kul för henne! Gör väl inte oss som läser nåt! De som vill bli medlemmar kan ju bli det (gratis dessutom) och de som inte vill kan låta bli!
Aja, nu har jag iaf blivit medlem genom henne =). Så nu ska jag väl skriva ett sånt inlägg i veckan och se om jag får några poäng för det... Hehe, det är ju ingen som läser min blogg, men det står att man ska få från 10 poäng om man skriver ett inlägg, så då borde jag ju få åtminstone 10 poäng trots att jag inte har några läsare? =P Kan ju alltid pröva iaf ;-).
Har blivit medlem på flera sådana gratis-samla poäng-sajter nu, så ska kolla lite vilken jag tjänar ihop mest poäng på. (Om jag nu orkar).

Jahopp, inte mycket pluggat idag alltså, men ingen hets heller (än iaf^^) så det får man väl vara nöjd med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0