Engla, katten, äta

Har precis läst klart augusti 2008 hos Engla =). Snart ikapp!! Då kanske jag kan hinna med mina studier också... ;-).

Sitter och äter och äter och äter och surfar. Måste nog spy sen. Har liksom ingen plan längre. Har typ gett upp på nåt vis. Imorgon kommer min "ÄS-terapeut" hit hem till mig(!) och jag har inte ens börjat städa än. Åhh *orka*. Ska jag "börja om" imorgon kanske? Eller kanske inte? Jag vet inte. Tänkte ge upp LCHF-kosten och äta "lite av allt", men det gick (naturligtvis) åt skogen direkt idag när jag bakade scones för (jaa, jag vet inte hur många pers).. med 8 dl vetemjöl iaf, 4 "kakor" med fyra bitar i varje, och åt upp alltihopa plus hallon med grädde och äpple och apelsin med creme fraiche och kanel. gaahhhh. Vadå full mage?

Min lilla söta älskade lilla skrutt ligger på sängen och sover <3<3<3<3<3. Han har börjat vara ute på dagarna och går lite fel när han ska hem, men hittar iaf rätt hus haha =P. Han är så söt!!!! Fattar inte hur man kan älska någon så mkt!!! ♥ Mitt alldeles eget lilla pyre ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0