Terapeut

Idag var jag hos min terapeut. Även min kontakt på ÄS-enheten var med och vi diskuterade min "framtid". Vi beslöt att jag ska sluta träffa hon från ÄS-enheten och istället eventuellt börja träffa en annan terapeut som jobbar mkt med scheman och att få folk att komma igång med saker. Alltså det som är mitt allra största problem. Att komma till skott och få ngt gjort. Känns bra. Får se hur det blir.

Sa bara att jag skulle göra något "hemligt" till grannen =P. Stackar'n. Han undrade om jag skulle på dejt innan jag gick =P. Men han frågar inte så mkt. Han accepterar att jag har mina hemlighetsmakerier för mig. Iaf så berättade jag att jag varit hos min terapeut nu när jag kom hem och han sa inget. Frågade inget. Det är nästan irriterande. Jag är själv sån att jag frågar som en galning. Säkert irriterande för många, men man kan ju säga nej! Att man inte vill svara, och då accepterar jag ju naturligtvis det. Aja, han är som han är. Frågar han inget så får han inget veta, det är väl hans problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0