ÖÄ

Var på LCHF-konferensen i Sthlm igår =). Jätteintressant och kul, även om det inte var så mycket nytt för min del. Men alltid bra med repetition och djupare insikt!

Dessvärre överåt jag inatt. =( Hade ätit OK på dagen, men var sötsugen, godissugen. Köpte mandel och russin och tänkte äta som "nyttigt godis". Men som vanligt.. det funkar inte för mig. Inte ens frukt kan jag ha hemma =/. Är så satans förbannat trött på allt. Åt 5 dl ekologisk turkisk yoghurt, 1 pkt ekologiska russin, ca 100 g mandel och 1 burk ekologiskt jordnötssmör! Och det värsta av allt är att jag inte kräktes! Somnade innan jag ätit upp allt, vaknade efter några timmar och åt upp resten. Tänkte kräkas, men orkade aldrig. Fy satan vad jag mådde dåligt. Har fortfarande uppsvälld mage, men har iaf lyckats gå på toa en gång och få ut lite ur tarmarna iaf.

Fan, fan, fan. Varför!? Så onödigt. Sovit hela dagen idag. Så onödig slöseri med dyrbar tid! Att inte orka leva är slöseri med tid. Slöseri med livet =(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0