Idag...

... sov jag till lite före 18. Klockan sex på kvällen!! Helt jävla otroligt. Hade säkert kunna fortsätta somna om, om jag legat kvar, men var ju tvungen att gå upp och mata katten <3.

Missade skolan, missade att jag skulle iväg och kolla på en lägenhet. Jävla skit.

Hetsåt igår. Åt bra på dagen, men gick iväg och köpte jordnötssmör och godis på kvällen. Hade sån ångest/oro i kroppen och nåt slags sötsug =(. Ville ju inte leva heller. Hur lätt är det att kämpa då? Då finns det ju liksom ingen anledning att försöka stå ut med ångesten eller pallra sig iväg och träna eller vad det nu är.


Äter fluoxetin, men tycker inte det hjälper. Funderar på att sluta.


Läser Englas blogg, Engla´s Showroom, hela dagarna och kvällarna istället för att göra nåt vettigt =P. Har börjat läsa den från början (för några veckor sen) och nu är jag på februari 2007. Igår läste jag det här inlägget <3. Vet ju redan att hon har en liten dotter eftersom jag läser "i nutid" också =P, men jaa jag vet inte, hela jag fylls av känslor när jag nu läser om tiden ibörjan på graviditeten. Är såå avundsjuk på den tjejen! Smal, snygg, "perfekt" liv (låter det som när man läser iaf). *Suck*. Önskar att jag var henne! Har faktiskt aldrig förut önskat att vara nån annan person. Har alltid hittat massa "fel" på andra människor också och tyckt att jag är nog ganska söt och bra ändå, trots alla mina dåliga sidor. Men den här tjejen verkar gilla livet. DET är jag avundsjuk på! Jag skulle också vilja tycka om mitt liv. Och så vill jag ju ha någon att älska som älskar mig. En partner. Det är det jag önskar mig mest i hela världen. Och så vill jag ha barn <3. Vill vill vill!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0