Påsk med sol! ♥

Älskar solen!!! Kan inte få nog =P. Är hos mamma över påsk (på landet) tillsammans med mina syskon och deras familjer. Helt underbart faktiskt. Godisfri påsk blev det också p g a att ett par av barnen har godisförbud =). Blir chips och nötter istället, men jag äter inte chips. För mig har det blivit vanlig, nyttig mat och lite nötter idag.

Dagarna före påsk har jag umgåtts med min granne varje kväll ;-), så då har jag kunnat skippa hetsen. Bra!

Igår och idag har jag legat ute och solat. Är fet, men försöker skita i det och njuta av solen ist. Det är ju bara familjen här ändå.. och i sommar ska jag vara smal ^_^.

Ska till Sthlm några dagar nu efter påsk. Ska bli trevligt. Gå på stan lite. Det trista är ju att jag inte har några pengar.. =/, men men, får väl fönstershoppa lite el nåt...

Hoppas att jag gått ner lite när jag kommer hem och att jag lyckas med att inte hetsäta. Brukar annars alltid spåra ur när jag kommer hem efter att ha varit borta och "skött mig" ok. =/


I alla fall: åååååå vad härligt det är med vår!!! ♥♥♥


Pussar och kramar från landet!


Kommentarer
Postat av: Simone

Ja det är trots allt härligt med denna underbara sol!!:) nu ska vi klara det här!!kram!

2009-04-13 @ 12:04:48
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Ninni

Jag vet hur det är att ha jobbigt med maten, har haft ätstörningar men jag är frisk nu. Ville bara säga att det går att bli bättre! Jag vet att du säkert har hört det många gånger förut men hemligheten är att lära sig att älska sig själv, det är skitsvårt men det går. En konkret grej som jag brukar göra när jag känner att jag hatar mig själv är att tänka på mig själv som den lilla söta flicka som jag en gång var när jag var liten, inte kan man väl göra henne illa?

Jag vet att du inte bett om hjälp eller så och jag ber om ursäkt om du tar illa upp men jag vet som sagt hur det är och önskar det inte på min värsta fiende!

Kramar

2009-04-16 @ 16:01:45
URL: http://ninnierie.bloggerska.se/
Postat av: pussel

Ninni: Ja, min mamma säger alltid det. Att man måste lära sig att älska sig själv (också för att kunna älska andra).

Jag får hjälp på en ätstörningsenhet och hos en terapeut, men tycker inte det hjälper. Känns inte som någon kan hjälpa mig =(. Bara jag själv... och jag försöker och försöker och försöker igen... *suck*

Kram!

2009-04-17 @ 00:03:55
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0