Ännu en gång

Väntade i flera timmar innan jag spydde som vanligt. Satt och klippte sönder naglar och nagelband så jag blödde om fingrarna (!?).. Fick knappt upp nåt sen när jag väl spydde =/.

Sen la jag mig och sov till kl 21 typ (!).  Ja, istället för att gå ut i det vackra vädret. Hatar mig själv.
Nu har jag ätit en till burk med jordnötssmör och 6 st apelsiner. Druckit te och vatten och ska snart gå och spy igen. Orkar inte leva just nu.

Imorgon kommer tydligen grannen hem också. Fan. Vet inte vad jag vill med någonting! Jag vill inte vara fet längre. Det vet jag iaf.. Jag vill inte äta mer. Aldrig någonsin. Har inte planerat morgondagen. Vill inte hetsäta mer. Ägg-dag kanske? Åhh ta mig härifrån....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0