Vad gör man?

Vad gör man när man inte orkar leva, men ändå älskar en person. Älskar att vara med J. Och idag sa han att jag är det bästa som hänt honom 😭😍🥰. Min fina fina fina pojkvän. Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag har lyckats träffa en kille igen. Efter alla dessa år av ensamhet och ätstörning. En helt underbar kille dessutom. Helt obegripligt hur han kan vilja vara med mig, t o m älska mig.

Igår sa jag att polisen varit och hämtat mig tre ggr. Att jag blivit inlåst på psyk, att jag dödshotat min mamma... ändå vill han fortf vara med mig!? 

Jag har inga bröst, uppsvälld mage, illaluktande avföring, gaser, hakar upp mig på saker och blir irriterad, arg och sur, är pessimistisk och hatar livet och mig själv, obeslutsam, orkade ben och armhålor.

Jag blir sur på att J är så obeslutsam. Att han inte ser till att vi flyttar ihop och skaffar barn.
Jag funderar på om det är lika bra att försöka hitta nån annan. Sen kommer jag att tänka på att jag är ju lika obeslutsam själv. Och alla mina andra dåliga sidor som han verkar acceptera.. Jag har hittat drömkillen som vill ha mig. Hur kan jag ena tänka tanken att gå vidare och försöka hitta någon annan? Jag vill inte ha någon annan. Jag bara önskar jag visste själv vad jag ville. Vill jag skaffa barn nu, eller vänta ett år till? SUCK.

Behöver jag bli frisk först. Känns väldigt oansvarigt att ta livet av sig om man skaffar barn. Så det har jag inte heller riktigt som utväg då känns det som. Orkar jag fortsätta leva? Vill jag det?
Jag överåt rejält ikväll. Borde sova ut imorn, men samtidigt vill jag träna. Träna så att mer kalorier går till musklerna ist för fett. Orka. Orka leva. Orka leva med en ätstörning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0