Slippa vakna

Å vad jag hoppas att jag slipper vakna imorgon. Så mkt gaser, så ont i magen. Överåt igår igen, som hela veckan. Och idag. Överåt nyttig mat igår, med för mkt fibrer gissar jag. Det har jag fått lida för idag.

Vill inte träffa J något mer. Vill träffa nån jag kan känna mig avslappnad med. Någon som vill vara med mig jämt.

Fast jag kommer inte kunna träffa nån bättre än J. Därför vill jag dö. Jag orkar inte mer. Hatar att klara mig själv och får ju ingen hjälp. Vem ska ens kunna hjälpa mig. Få bort känslan av att inte stå ut, som bara mat och ätande kan få bort, för en liten stund...

Jag vill inte vakna imorgon. Orkar inte med helgen, orkar inte med att inte veta vad jag ska göra i helgen. J och jag passar inte ihop.
Jag orkar inte med nästa vecka. Och inte veckan efter det. Och inte veckan efter det.

Jag ser inte fram mot någonting i resten av mitt liv. Varför ska jag fortsätta leva då??

Jag vill inte vakna mer. Har sån extrem sömnbrist den här veckan. Ingen fattar hur det är. Ingen peppar mig och hjälper mig att sova. 

Jag orkar inte mer. Vill sova för evigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0