En bra dag

Igår var hemsk. Inte lika hemsk som förra lördagen, men låg i soffan mellan kl 14-24 och orkade inte ta tag i någonting. Har haft så mkt gaser senaste dagarna och ont i magen. Ville absolut inte träffa J.

Usch. Allt jag gör för att förbättra magen och tarmarna gör det bara värre. Har provat lite L-Glutamin, mindre än rekommenderat, men var nog det som gav mig extra mkt gaser och ömma tarmar. Har känts bättre idag och imorse tog jag inget. SUCK. Har verkligen hatat livet. 

Har inte träffat J idag heller. Men har diskat, bytt köksmatta (behövde verkligen tvättas), tagit en lång handlingspromenad, ätit frukost i solen på balkongen, fått hjälp av S att laga mat. Och har ätit bra!! Inget hetssug eller överätarsug.

Imorn ska jag till ätstörningsenheten på sjukhuset. Äntligen. Vet dock inte alls vad jag ska säga eller om de kan hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0