Orka mat, orka förhållande, orka leva

Vet inte vad jag ska göra. Älskar J så det gör ont. Ändå orkar jag inte träffa honom mer, när det gör så ont att inte träffa honom. Jag vill träffa nån som vill träffa mig lika mkt som jag vill träffa honom.

Har överätit godis och nötmix. Vill kräkas. Orkar inte med att ha ont i magen imorn. Orkar inte med nånting. Borde åkt tillbaka till mamma ikväll. Borde jobba hemifrån henne nästa vecka. Klarar inte av kvällarna längre. Hatar att vara ensam. Hatar att vara kär i nån som inte vill träffa mig hela tiden. Hatar att vara den som är missnöjd.

Varför kan inte jag bara vara tacksam för det jag har? Det kan jag inte. Jag tänker bara på allt jag vill ha, som jag inte har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0