Inte mkt ätstörning kvar nu?

Jag måste ju bara skriva en statusuppdatering om ätstörningen också.. i lördags hade jag förfest hos mig, och köpte hem några påsar snacks och jordnötter.

Och jag har inte ätit upp alla rester!!!!

Visserligen åt jag upp ganska mkt av det som var kvar i skålarna i söndags, mer än vad jag mådde bra av. Men, det fanns kvar i påsarna och de har jag i skafferiet!
Igår åt jag en del jordnötter, och idag lite av allt med S, men åt ändå så det kändes lagom, har inte proppat i mig, och det är kvar jordnötter i skålen som jag ställde in i skafferiet!!!
Är inte det friskt, så säg!? 🙂

Och det är tack vare "all in"-tänket skulle jag säga. Jag tillåter mig, vad jag vill, när jag vill  hur mkt jag vill. Men försöker ju äta mat först, för att jag mår bäst av det, om jag är hungrig.

Idag var jag så sjukt hungrig på kvällen. Troligen pga tuffa träningspass både igår och i förrgår. Och jag orkade inte ens vänta på tortellonin att koka 3 min... så jag åt yoghurt med granola under tiden. Och det kändes helt OK, för jag var ju sjukt hungrig! 🙂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0