Tankar

Idag träffades vi, jag och J. Jag tänkte att nu får han ta initiativ om han vill något. Det blev lite kyssar när jag kom. Lite kyssar efter maten, och när jag skulle hem. Inget annat. Han smekte mitt ben lite i soffan, men vore väl extremt konstigt annars när jag hade mitt ben över hans.

Känns som att vi lika gärna skulle kunna vara bara vänner =(. 
Vi pratade iaf en del idag. Och det har jag ju också saknat. Vi kanske lärde känna varandra lite mer idag? 
Känner bara att jag bara hittar fel. Han är trevlig, snäll, bra på alla sätt egentligen, men jag saknar den där åtrån. Jag vill känna att han vill ha mig, hela tiden. Att han tänker på mig, inte kan slita sig ifrån mig. Att han vill ta på mig, känna min hud, ha sex med mig.
Det känner jag inte =(.

Jag fick lite ont i magen och gaser efter maten nu ikväll. Undrar om jag nånsin kommer våga stanna och sova med honom igen.
Var bättre förr, med bulimin. Det hjälpte mot gaser, att kräkas ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0