Fin kille

Jag vill blogga idag. Men hinner inte. Stress hela dagen. Ont i magen. Gaser. Skulle träffa J, men jag orkade eg inte, och tillslut blev det ändå bestämt imorn för att jag var för stressad 🙁. Känner mig så dum. Varför sa jag inte bara det direkt igår kväll när jag redan då gissade att jag inte skulle orka, att det skulle bli för mkt idag??
Det magonda släppte nästan direkt efter att vi bestämt att inte ses idag. Då kunde jag ha en lugn kväll hemma ist. SUCK.

Hur kan jag ändå få ha träffat en sån fin kille? Han verkar inte ens blivit sur, utan skrev bara att då ses vi imorn istället, typ.

Jag längtar till imorgon 😍. Men borde sova för länge sen, så jag orkar imorgon...
Godnatt.

Just det, skulle ju skriva att jag kunde äta som jag ville ikväll också och tillät mig göra det. Tre eller fyra(?) tortilla med vegokebab, ris, bönor, grönkål och lite annat. En skål, kanske 1-1,5 dl salta jordnötter, ett äpple. Skulle ätit ett par bitar 90%-ig choklad också om jag hunnit 🙄. Ganska ordentligt mätt, men ändå ganska skönt mätt. Nöjd. Inte sugen på massa annat mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0