Asexuell?

Jag undrar verkligen om J är kär i mig. Han kanske är homosexuell, men vill försöka att inte vara det? Eller asexuell...

Borde man inte vilja ha sex typ varje gång man ses, när förhållandet är helt nytt och man bara ses typ en till två ggr per vecka?

Har varit så gasig i magen och det har varit helt eländigt i några dagar. Undrar om det hänger ihop med överätning, eller att äta på natten som jag gjorde i fredags...
Idag har jag inte haft mkt gaser, och också ätit ganska lite sen middag igår..

Vet varken ut eller in med nånting. Är trött på allt, samtidigt som jag borde vara tacksam. Är lite tacksam ändå 🙄.

Godnatt. 
Suck, hopplöst att hitta orsaken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0