Alla hjärtans dag

Jag har överätit åtminstone tre kvällar i rad. Men mindre igår ändå. Idag åt jag både snacks och en skål yoghurt med granola och annat när jag kom hem från J, men behövde nog det. Inte ätit jättemycket idag.

Idag tog J på mig lite mer ändå tycker jag. Han tog t o m handen innanför min tröja, vilket jag verkligen undrat tidigare varför han inte gör. Hur han inte kan vilja känna min hud...

Men, han verkar föredra att göra annat framför att ha sex. Suck. Jag tycker ändå sååå mkt om honom. Älskar att vara nära honom. 

Jag drack drygt en halv flaska vin. Fick lite gaser och ont i magen, som gick över när jag kom hem och åt 🙄. Suck. Kommer vi nånsin kunna umgås som ett par? Vara med varandra en hel dag, flera dagar? Kunna sova med varandra? Vi har fortf svårt att prata med varandra, svårt att lära känna varandra.

Att allt ska vara så svårt och jobbigt! 🙁
Men är ändå lite härligt. Att äntligen få vara kär igen, och att ändå vilja ha nån som verkar vilja ha mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0