Kräkts igen

I lördags överåt/hetsåt jag och kräktes. Främst naturgodis. Hade så uppsvälld mage hela dagen så det var hemskt (för att jag inte kräktes i fredags). Hann inte äta nån frukost, och överåt redan på lunchen. Vidrig dag. Var så SJUKT trött också hela dagen, trots att jag sov mer än åtta timmar mellan fre och lör.

Igår mådde jag rätt bra. Bestämde med mamma att hon skulle komma och sova hos mig (så jag inte kunde överäta eller hetsäta) och det kändes som en trygghet att äta bra.

Idag samma sak. Mamma kom och sover över. Dock är jag dålig i magen idag, och mkt gaser och ont i magen efter middagen också. SUCK. Och J som kommer hem imorn och vi ska träffas på kvällen. Vill ju inte ha dessa magproblem då =((. 

Ringde vuxenpsykiatrin idag. Blev hänvisad tillbaka till vårdcentralen för att få remiss. Grät en stund, sen ringde jag vårdcentralen och tro det eller ej, men fick en läkartid imorn.
Sen tar det väl ändå hundra år innan jag får träffa nån på vuxenpsykiatrin, och hur jag ska klara mig/hantera livet till dess vet jag inte.

Måste försöka äta mindre fibrer iaf tror jag, så magproblemen minskar och så att jag vågar träffa J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0