Jag älskar J

Måste bara dokumentera lite ^^. Onsdagen den 5:e juli sa jag för första ggn "Jag älskar dig" till J <3. När han skulle åka hem från mig och vi stod i min hall. Jag sa "Jag älskar dig och jag älskar att vara med dig". Han blev nog lite chockad och sa "det hade jag inte väntat mig" eller ngt liknande ^^.
 
Efter det har jag inte sagt det något mer. Men jag har ju tänkt det i huvudet nästan varje gång vi träffats sen januari... ^^
 
Förra onsdagen (tror jag iaf det var), 2 augusti, var han hemma hos mig på kvällen och åt middag på min balkong. Jag skulle eventuellt iväg och dansa, och han skulle iväg till naturen. I hallen när vi skulle säga hejdå så sa han "Jag älskar dig", lite tyst kanske. Jag svarade inget då, kysste honom bara.
 
Igår, 8 augusti, var han igen hos mig och åt middag efter jobb och träning. Under och efter middagen var jag sååå nära att berätta om bulimin, men jag kunde inte får ur mig det =/. I hallen när han skulle åka hem, typ vid 23-tiden ^^, så sa jag "Jag älskar att vara med dig", då sa han "Jag älskar att vara med dig också" och "Jag älskar dig" <3. Då svarade jag iaf "Jag älskar dig också" =).
 
Känns så bra att han älskar mig också. Kändes lite konstigt när bara jag sagt det och jag känt den känslan så länge, men att jag ändå kände så mycket starkare för honom än han för mig (antog jag ju då). Han säger inte sådana saker lättvindigt iaf, så jag tror att han verkligen menar det nu, och att han verkligen känner att han älskar mig <3.
 
Är så tacksam för att han vill vara med mig. Världens finaste människa <3, och han vill vara med mig <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0