Inte en ny pissig dag till

Varför är livet så jävla pissigt? Eller varför känns det så, när jag kan tyckas ha allt. Har numera t o m världens finaste pojkvän.

Jag tål inte att vara uppe sent. Blir hungrig på natten. Ätit en påse nötter, dadlar, en vego-bar. Lätt över 1000 kcal iaf. Förmodligen närmare 2000. Hela jävla dagsintaget, igen, på natten. 

Var inte nöjd efter middagen. Borde naturligtvis ätit mer då! Men nä, ist massa snacks. Men har inte kräkts iaf. Inte samma vidriga känsla som i förrgår. Idag var jag på ett bodypump-pass, och lyfte rätt rejält med vikt faktiskt 💪. Var väl därför jag var extra hungrig.

SUCK. Och inte har jag berättat något för J. Går bara runt och är superirriterad och skriver dumma saker till honom. Förstår mig inte på honom, och låter honom inte vara/göra på sitt sätt. 

Acceptans. Jag har helt tappat det nu. Accepterar inte och känner inte tacksamhet för det fina jag har i mitt liv. Ser bara allt dåligt. Allt dåligt J gör. Allt dåligt jag gör. Allt jag inte gör som jag borde göra...

Orka. Orka leva. Orka ta tag i mig själv och ja, göra vad? Föra att acceptera. Meditera?

Hur ska jag orka med morgondagen? Jag vill inte ha någon ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0