Hopplöst

Åt mellanmål idag. Överåt ändå på kvällen. Läst så mkt skit idag. På jobbet och på instagram. Människan måste vara det dummaste djur som någonsin existerat. Som förstör för sin egen överlevnad ^^. Det bara spär på mina tankar om hopplöshet och meningslöshet.

Även positiva inlägg får mig att må dåligt. Typ "hade inget att göra så storstädade hela lägenheten och tränade ett tufft träningspass" ^^. Själv orkar jag eg inte jobba, men kämpar mig igenom dagen och sen ligger jag på soffan framför tv och äter till jag bara måste gå och lägga mig, om jag överhuvudtaget ska ta mig upp nästa dag.

Godnatt. 

Kommentarer
Postat av: Bulimi

Kom i på din blogg av en slump lite länge sedan du postade detta men hoppas du läser min kommentar ändå! Sjukt glad för att du mår så mycket bättre!! Känner igen mig i det du skriver är själv sjuk i bulimi.. Hetsäter flera gånger om dagen och kräks.Det är så svårt kan inte sluta äta när jag börjat det är ett helvete vågar inte gå i behandling har provat och hoppat av flera gånger pga viktuppgång (är underviktig). Styrkekramar<3

2021-11-24 @ 15:32:11
URL: http://https://bulimi.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0