Magproblem och meditation

Idag har jag varit lite bättre i magen än de senaste dagarna. Avföringen var lite bättre. Tidigare har jag haft väldigt lös avföring, men oftast inte känt mig "klar" ändå. Varit gasig i magen också, och riktigt ont i magen de senaste kvällarna =/.
 
Har trott att det berott på frukosten. Gjorde overnight oats förra veckan med en msk ärtprotein och en msk risprotein. Åt en sån overnight oats och fick såå ont i magen på sen em och kväll, så var säker på att det var det som var orsaken. Den andra portionen jag gjorde delade jag nu upp denna vecka i fyra andra portioner gröt. Har haft ont i magen ändå nu i några dagar och tänkt att det fortfarande är dessa fjärdedelar proteinpulverfrukostar som spökar. Men ikväll har jag inte ont i magen!? Suck. Så jäkla svårt att veta vad som beror på vad.
 
Åt inte bönor till lunch idag, men det gjorde jag inte igår heller, men ist åt jag jordnötter till middag (typ).
 
Aja, idag är jag så trött och irriterad så jag satt och grät under meditationen ^^. Jag har börjat meditera 10-15 min varje morgon och varje kväll innan middagen! Otroligt att jag lyckats börja med det, men jag har motivation nu när jag "måste"/vill fixa tillbaka mensen (höja östrogennivån). Kör på guidade meditationer på Youtube. Annars hade det varit väääldigt svårt =P. Det är svårt ändå, men nu sätter jag mig ju ner och blundar och försöker lyssna iaf ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0