Brutit den dagliga joggingen

Hade en trevlig lördag med dans och fest. Men en jäklig söndag med bakfylla och ev sjukdom(?). Kände mig sjuk iaf och var sängliggande mer än halva dagen.
 
Var inte utanför dörren, trots att jag nog hade kunnat tvinga mig ut på min dagliga kilometer på kvällen. Så nu "hoppar jag av" en utmaning som jag varit ensam om ändå, att jogga minst en kilometer om dagen. Har bara missat en dag sen första juni annars. Jaja, känner ingen motivation alls att slita med det där längre. Har ju ändå inget sällskap och så är det kallt och regnigt nu också. Hoppas bara jag tar mig ut alls i fortsättningen. Det var ju det som var bra, att jag kom ut lite varje dag iaf.
 
Åt typ all tid jag var uppe ur sängen igår. För mkt. Idag har jag ätit mer lagom. Men varit stressad och mått skit. Var gråtfärdig både på jobbet och när jag kom hem. Kändes bättre när jag ätit. Kanske borde börja äta på dagarna och sluta med vardags- periodiska fastan jag pysslar med, men usch vad jobbigt att behöva äta på dagarna ^^. Så skönt att slippa det.
 
Jaa, inte vet jag.
 
Idag har jag inte gjort ett skit mer än cyklat till och från jobbet. Ja och en lunchpromenad då. Men inte ens en promenad efter jobbet.
 
Senast jag vägde mig vägde jag 66,2 kg tror jag. Helt otroligt egentligen. Hoppas att de flesta av alla ökade kilon är muskler. Nu ska jag försöka komma isäng. Vill faktiskt inte bli sjuk för en gångs skull. Vill kunna träna.
 
Men har varit deppig den senaste tiden. För deppig. Inte velat eller orkat nåt =(. Inte bra. Meningslöst liv. Borde försöka hitta en träningskompis som vill gymma med mig. Borde försöka hitta en partner också ^^. Det är mkt jag borde. Suck. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0