Kvällens onödiga godis, men extra bra joggingtur!

Jag har precis ätit en ganska stor påse lösviktsgodis (går och kollar vikten på kvittot... 234 g). Nästan bara choklad. Typ som en 200 grams chokladkaka alltså. MEN innan dess åt jag en rejäl portion bra mat, och innan dess sprang jag nästan sju kilometer! =). T o m snabbare än jag brukar springa mina dagliga rundor.
 
Visst, det känns inte så bra nu med allt det där godiset i magen. Men ska inte spy iaf. Ska gå och duscha och försöka komma isäng istället.
 
Kom aldrig ut och joggade igår. Men jag mådde ju verkligen inte bra heller. Jävla skithelg alltså. Nu känns det mkt bättre. Imorn kanske jag t o m klarar mig utan godis ^^. Jaja, jag får väl se.
 
Godnatt.
 
Fast det skulle vara jäkligt skönt att spy nu. Ja för stunden då. För ikväll, för att somna bättre. Men inte för mina tänder =(, och förmodligen inte för resten av min kropp heller. Magen/tarmarna kommer väl inte gilla mig imorn. Men är man så dum som äter en massa godis så får man väl ta skiten då.
 
Suck. Om jag bara skulle vänta ett tag så skulle det kännas bättre. Men nu hinner jag inte det. Jag måste sova. Skulle vara isäng om fyra minuter... Suuck. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0