Nytt år, nya möjligheter

Hm, är det inte så? Nä jag vet inte. Nya möjligheter har man väl mest hela tiden egentligen. Men lite lättare med nytt år ändå kanske.
 
Jag vågar inte ge några nyårslöften. Tänk om jag inte håller dom då? Usch. Men mål skulle jag vilja ha. Känns inte lika tvunget att uppnå. Lovar inget, bara försöker ^^. Det jobbiga är att jag inte vågar sätta några mål heller. Tror inte att jag bryr mig om att kämpa för dom =S.
 
Skulle vilja ha som mål att utmana mig själv (eller gärna någon annan också) att äta paleokost en månad. Kanske LCHF en månad också. Och så skulle jag vilja ha magrutor till sommaren................. ^^ Hehe.
 
Jaa, om jag bara kunde kämpa för nåt. Om jag kunde tycka att nåt var viktigt. Om jag orkade kämpa för några mål nångång! Det är väl "bara" att göra det? Hur fan "bara gör" man något? Jag kan inte bestämma mig för någonting. Jag kan bara inte. Jag är inte född med beslutstagandegenen!!!!! Suck.
 
Jaja, jag hoppas jag kan göra 2014 till ett bättre år än 2013 iaf. Gärna det bästa ever ^^. Hehe, som ni märker är jag på aningen bättre humör än före jul. Skönt det iaf.
 
Puss och kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0