Trött på livet

Usch, jag är så trött på livet. Det känns så meningslöst. Hade tänkt komma ut på stan idag, men jag sítter fortf framför datorn. Har kollat på soffor och matbord på Blocket. Mest soffor. Kollat Mio och EM också, men tycker inte de har nåt vettigt alls. Dyrt som satan också. Hittat några fina på Blocket, men tycker det är så jäkla jobbigt att ringa och boka tid för visning och så. Usch,
 
Nu stänger stan om tio minuter. Grattis. Är så trött på allt! På mig själv.Hatar mig själv. =(
 
Ätit och ätit har jag naturligtvis också gjort. Först brie och kaffe. Sen omelett. Sen dadlar och fikon. Sen rödkålssallad med massa solrosfrön och massa julost. Nu är jag sugen på choklad och glass. En chokladask skulle jag vilja ha. Och ekologisk SIA-glass. Mmm.
 
Kanske får bli en påse naturgodis ikväll? Inte vet jag. Inte vet jag någonting. Jävla skitliv. Kunde lika gärna jobbat de här dagarna, slösar ju ändå bara bort dom på att inte göra någonting vettigt. Mår bara dåligt =(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0