Chokladhets nr 2

Jaha, då har jag spytt för andra gången i år då =(.
Hetsåt 2 fazer chokladkakor (200 g styck) plus 280 g naturgodis.
Började som vanligt äta ur naturgodispåsen vid diskbänken. Åt upp kanske hälften, sen packade jag upp resten av sakerna jag handlat och stoppade in i kyl och frys (bl a två frysta kladdkakor wtf!?!?!? jävla idiot!!!) och sen åt jag lakritschokladkakan framför datorn och sen den andra hasselnötschokladen. Sen var det lika bra att äta upp naturgodiset som var kvar innan jag spydde tyckte jag.
 
Jaa, hade jag haft något annat mer salt, typ mackor, så hade jag smällt i mig några såna också, men köpte inget sådant.
 
Brukar äta naturgodisnötter flera gånger i veckan, men nu hade jag köpt choklad- och yoghurtglaserade (heter det så?) också.
 
S skulle komma och ge mig en kram ikväll efter 22. Men funderar på att messa och säga att han inte ska komma.
Har haft diarré tre ggr idag och nu har jag spytt också. Känner mig ju sådär fräsch...^^
 
USCH. Jävla bulimiliv!!!!!!!!
 
Vet inte om jag ska äta upp de där satans kladdkakorna ikväll, eller spara dem till imorn. Ja, längre än så lär det ju inte bli iaf och jag VILL INTE ha dem här en sekund längre än nödvändigt. Kan inte fatta att jag är så otroligt korkad så jag gick och köpte den där skiten ikväll!? Jag som ätit så himla bra nu de senaste månaderna!! Hållit mig till att hetsäta och spy EN enda gång i år (då jag köpte chokladkakor). Och så gör jag samma misstag igen!? Varför? För att jag är sjuk? Ensam? Jag var inte alls sugen. hade ätit bra på dagen, när jag gick upp vid två - halv tre så åt jag omelett.
 
Varför sabba allt? Varför varför varför!?!?!? Ååååhh jävla skitliv!!
Kunde jag inte köpt nåt jävla bröd också när jag ändå håller på?? Hur ska jag klara av att stanna vid detta nu?? Jag kommer känna att jag behöver "passa på" att äta massa onödigt skit. Eller så gör jag inte det. Gör det inte bara. För att det är ett nytt år nu. Och nya tider.
 
Jag måste ingenting. INGENTING.
Sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0