Hatar att vara ledig

Usch. Jag är ledig imorn. Tanken är att jag ska hem till mamma och hjälpa till inför hennes stora födelsedagsfest på lördag. Jag vill helst bara bli sjuk och få stanna hemma.
Jag har ont i magen. Fattar inte varför. Har ätit tacos till middag, med ganska mycket rödlök till.. gissar att det är den jag inte tål. Usch.
Känner mig så otroligt ensam. Längtar efter T så att jag kan dö. Jag har faktiskt lyckats att inte höra av mig till honom efter Kristi himmelfärdshelgen. Han svarade ju inte på nåt mess då och jag blev så himla ledsen och förtvivlad(?) så jag orkar inte med honom längre. Klarar inte av att ha kontakt =(. Men nu saknar jag honom något enormt. Jag önskar att han längtade efter mig lika mycket och att han skulle höra av sig. Kanske bara komma hit, överraska mig, och säga att han älskar mig ^^. Jag veeeet att det aldrig kommer hända, ändå hoppas jag på det varje jävla förbannad dag.
Jag vill ha någon med mig till mamma =(. T ville jag inte ens fråga eftersom han aldrig vill att jag ska följa med till hans föräldrar. Usch, livet är så jävla orättvist! Min danskompis känner jag inte att jag kan bjuda med. Det blir liksom helt fel. Nån annan har jag inte ens som alternativ =(.
Det är så roligt att dansa och förhoppningsvis ska jag börja träna lite nu också. Vill få en fin rygg(!) =P. Älskar lagom muskulösa ryggar, jaa, på tjejer också ;-). Drömmen skulle vara en danskropp... Men jag är alldeles för lat för att göra något mer än att drömma..
Men allt det roliga och trevliga i livet förstörs av att jag är ensam. Jag hatar det. Jag hatar dom här ensamma kvällarna. Orkar inte göra någonting. Har en veckas disk i diskhon igen, orkar inte ta tag i det. Måste vattna blommorna, orkar inte. Borde välja kläder till helgen och packa. Borde måla naglarna eftersom jag vill ha målade naglar, men jag har ingen lust, jag orkar inte! Jag orkar inte ta tag i någonting när jag är ensam =(.
Jag saknar T. Jag saknar T så att det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Anna Helena - Bra blir det alltid

Ätstörningar är skit. Men vet du, det bästa är att man kan bli frisk. Det har jag blivit.



Du fixar det!

2011-06-10 @ 16:37:46
URL: http://annahelana.blogg.se/
Postat av: f

<3

2011-06-11 @ 18:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0