Bloggar och lite dagens

Hm, kan inte kolla statistiken längre? Är det också för att jag har Chrome eller är bara blogg.se kasst som vanligt? =/ Suck.
Kostdoktorn hade ett litet ÄS-inlägg idag och där har jag hittat ett par bloggar som verkar intressanta.
Den här verkar kanonbra med jättebra tips mot hetsätning:
http://njutmat.blogspot.com/
och här är en till som har problem med hetsätning:
https://medhalsanifokus.wordpress.com/
Usch vad jag har mått dåligt. Jag var förtvivlad igår p g a T. Grät och grät och grät och ville ta livet av mig när jag försökte sova och T inte ville ha med mig att göra. I förmiddags grät jag också. Grät och lagade frukost, hemskt.
Sen satt jag bara och surfade trots att jag skulle åkt till mamma idag. Har en jättesnäll danskompis som jag träffade och gick på stan med. Hittade ett linne och en spegel =). Efter det har jag känt mig glad! Nu dricker jag vin till min lyxmiddag bestående av kött, smör och sallad! Är jättepartysugen, men kanske ska hålla mig till lördag..
Hatar T. Vill inte ha nån kontakt med honom längre. Han förstör mitt liv. Han skiter i mig när jag behöver honom som mest. Orkar inte förklara nu, men när han inte svarar på sms blir jag vansinnig. Sen börjar tankarna fara omkring i mitt huvud och jag blir mer och mer irriterad och när han inte vill ge mig svar så blir jag vansinnig och tillslut förtvivlad. Gråter och gråter och gråter och vill dö. Hur kan man bara skita i en människa som befinner sig i den situationen?? Det jag behöver är ju tröst! Någon som bryr sig och lyssnar. Men ingen finns där för mig. Jag är ensam. Ingen orkar med mig. Jag är asjobbig och hemsk. =(
Usch, vill inte tänka på det nu. Nu ska jag lyssna på musik och försöka fortsätta vara på bra humör tills jag somnar! Pallar inte en sån där hemsk kväll igen. Egentligen kanske jag borde gå ut? Har en jobbarkompis som kan tänka sig att gå ut med mig ikväll! Jag vågar aldrig vara så spontan, men jag har ju faktiskt stor lust att supa mig full och gå ut och dansa....
Hmm.. skulle vara riktigt skönt att slippa tänka på vad jag borde göra imorgon...
Usch. Tusen kramar till er alla som läser. Jag älskar er =).

Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

2011-06-03 @ 16:54:53
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: F

Vi älskar dig oxå! O hejar på dig! <3

2011-06-04 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0