Vän

Alltså jag har världens snällaste danskompis ;-). Messade honom och klagade på att jag känner mig så ensam och bara vill gå och köpa godis och tröstäta. Då frågade han om jag ville att han skulle komma hit så jag slapp tröstäta haha =).

Usch vilken kamp det har varit inom mig ikväll. Gå och handla eller inte gå och handla? Gå och handla eller inte gå och handla..? USCH!!!!

Nu får jag iaf kvällssällskap framför tv:n. Imorn fm åker jag till mamma, men stannar bara till onsdag em eftersom jag ska dansa på onsdag kväll =).

Eftersom det inte blir godis/choklad idag så har jag faktiskt ätit väldigt bra! Omelett till frukost/lunch, Loka på dejten, och fisk, räkor och ägg till middag.

Just det! Var ute och joggade idag också innan frukost!! 2,5 km =). Känner mig såå duktig haha =D, bara för att jag joggade hela rundan utan att gå. Det tog 16 min =P.

Man mår ju så sjukt mkt bättre när man tränar! Fast det hjälper inte riktigt mot de ensamma kvällarna då förstås...

Glömde väga mig idag ^^. Tänkte på det när jag varit ute och joggat och tänkte att jag skulle göra det då, men så glömde jag det igen. Det där minnet alltså...^^

Kommentarer
Postat av: f

Härligt inlägg! :) <3<3

2011-07-27 @ 01:40:01
Postat av: pussel

Hehe ja =P

2011-07-30 @ 00:34:28
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0