Måndag

Vikt: 62,8 kg
Motion: 2*35 min promenad, knappt 20 min jogging

Frukost: 80 mg Strattera, 2 kapslar omega-3, 2 ägg, knappt 2 avocado (lite halvdåliga)
Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: kött m lite gräddsås, fetaostsallad
Em-fika: 130 g ekologisk turkisk yoghurt, 6 st (24 g) paranötter, 6 st (25 g) torkade dadlar, te m 2 cl mellanmjölk
Mellanmål: kaffe m grädde
Middag: 1 brk Tonfisk i Sataysås, knappt 1 avocado, te m grädde o kokosfett


Det är nog för mycket att äta den turkiska yoghurten till mellanmål =/. Brukar tycka att jag blir för hungrig när jag kommer hem om jag inte äter något på eftermiddagen, men förra veckan och idag har jag känt mig så fullproppad. Det har känts som om maten står långt upp i halsen =/. Både efter lunchen och mellanmålet, men mest efter mellanmålet på eftermiddagen. Jag ska pröva att ta med lite mindre imorgon.

Tror dock att det bl a är mellanmålet som gjorde att jag orkade ge mig ut och springa idag. Jag orkar verkligen inte om jag inte har någon energi. Nu kände jag mig full av energi, eller jag led iaf ingen brist på det alls.

Förstoppad igen för tredje dagen. Hatar det som sagt. Jag känner ju att jag skulle behöva få ut det, att tarmarna är fulla. Har trott att det måste bero på kosten, men det kanske faktiskt kan vara Stratteran som är boven. Vet att jag läste i bipacksedeln att förstoppning kunde vara en biverkning. Usch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 msk linfrön om dagen, testa! :D

2010-09-21 @ 11:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0