Sitter i bilen på väg hem från Sthlm. Mamm...

Sitter i bilen på väg hem från Sthlm. Mamma och jag stannade på Max och åt. Har ätit ett Fresco(?)mål och vill bara hem så fort som möjligt och hetsäta nu :(. Frågan är bara hur jag ska kunna köpa choklad och bröd om mamma är med.. Skulle ändå vara skönt om jag fick skjuts av henne till affären.. Jag hatar mitt liv. Jag hatar T för att han inte vill vara med mig. Det var iaf trevligt att träffa min farmor och mina syskon m familjer igår <3. Jag önskar bara att jag hade orken och viljan att bryta kontakten med T. Jag vet inte. Jag vet ingenting. Jag vill ha en McDonaldsglass m kolasås, men jag kommer aldrig orka gå ner på stan i regnet för att köpa glass när jag väl kommit hem. Gå till närmaste affär orkar jag däremot.. Men där finns inte det jag vill ha =/. Jag vill eg inte ha nåt. Bara T. Och barn ^^.


Kommentarer
Postat av: Anonym

♥♥

2010-11-21 @ 17:32:19
Postat av: Stina

Jag tänker på dig!

Kramar

2010-11-21 @ 18:53:03
URL: http://bulimioffer.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag tänker också på dig ♥

2010-11-21 @ 19:00:40
Postat av: Anonym

// Emmy

2010-11-21 @ 19:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0