Fredag

Det jag skulle behöva göra är att städa och kanske äta någon middag. MEN JAG ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan inte alla bara fatta det? Jag orkar inte!
Jag kanske ska supa ner mig? Det skulle jag faktiskt kanske klara av. Då kanske jag vågar mer sen? Ångesten borde väl försvinna då iaf? Atarax hjälper ju inte! Och jag får ju ingen annan hjälp! Jag vet inte vad jag annars ska göra!!!!!! Usch jag är så ledsen, så ledsen.

Vikt: 61,3 kg
Motion: 2*35 min promenad

Frukost: 2 kapslar omega-3, 1 tbl D-vitamin, 2 ägg, 1 morot

Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: (för) mkt köttfärslimpa, tomat- och gräddsås, broccoli

Em-fika: 1 kopp kaffe m grädde, 1 daimmuffins
Middag: Dooleys (likör), 30 cashewnötter

Sen vete fan. Kl är ju knappt halv åtta. Jag har hela kvällen att fortsätta äta. Äääääääääääääääääääättttttttttaaaaaaaaaaaaaa. Det är jag fan expert på. Jävla äckliga as.

Uppd kl 20.44:
Kväll: ca 30 cashewnötter till, 1 (55 g) kexchoklad, några shotar dooleys
(blir det mer eller inte, det är frågan.. jag orkar eg inte hetsäta ^^, men jag orkar inte göra ngt annat heller)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fan va du är duktig!

2010-05-29 @ 11:57:21
URL: http://agneslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0