Sista hetsdagen(?)

Jag vill inte skriva det där frågetecknet där, vet att det bara är dumt. Osäkerheten är dum. Den gör mig osäker.

Jag vill vara bestämd! Som jag kunde vara förut ibland. Stenhård: Jag ska, jag vill, jag kan!

Imorn är det den 25e, våffeldagen, och en kompis födelsedag. Hon bjuder på våfflor och jag ska dit. Jag vill dit och jag vill äta våfflor.. tror jag ^^.

Idag fick vi var sitt påskägg av vår konsultchef på jobbet. Har väl ätit upp nästan hälften kanske, men skulle helst vilja slippa resten. Det är ju inte ens gott! =/ Antingen äter jag det nu ikväll, eller så tar jag med det till jobbet igen imorn och prackar på nån annan det.

Ikväll blir det scones, choklad och godis. Sen spy, och sen kommer T. ♥

Från och med imorgon vill jag inte äta godis mer. Tänk om jag åtminstone skulle klara hela april godisfri?? Kan jag inte bara bestämma mig för det? Det är ju ändå bara en liten fjuttig månad! Ett undantag har jag tänkt att ha. För att äta en speciell sorts godis som jag inte har hittat i nån affär här. Men det vill jag gärna äta tillsammans med T så jag slipper hets, och sen får det vara nog!

Jag orkar inte mer och jag vill vara lycklig nu! Må bra! Jag orkar verkligen inte må dåligt en sekund till, usch jag hatar det!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hejar på dig! KRAM

2010-03-24 @ 20:44:03
Postat av: En ny morgon

Hur är det för dig? Pendlar du mycket i vikt när du hetsäter och kräks?

2010-03-29 @ 17:30:10
URL: http://ennymorgon.blogg.se/
Postat av: pussel

En ny morgon: Nja, nu för tiden ligger jag väl runt 62 kg ungefär. Nåt kilo upp eller ner pendlar jag väl, men jag är inte lika bra på att banta längre de dagar jag inte hetsäter =/. Jag har liksom gett upp litegrann. Eller orkar liksom inte bry mig tillräckligt... eller nåt.

2010-03-29 @ 21:30:40
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0