Kan någon hjälpa mig!?!??!?!?!

Kan nån komma hit???? Jag vill inte leva längre!!!! Och mamma bara skiter i mig. Hon har åkt hem och lämnat mig här och jag hade inte ens pengar på mobilen eller internet!!!!!! Jag hatar henne av hela mitt hjärta!!!! Internet började fungera helt plötsligt nu iaf.. men vad hjälper det? Jag är helt ensam. Och T skiter i mig totalt. Tror inte han vågar ringa när han är med sina föräldrar. SÅ han vill hellre att jag dör än att han ska behöva ringa mig när hans föräldrar hör!!!! Han är ju totalt blåst!!!! SÅÅÅÅÅÅ  dum i huvudet. Jag hatar honom. Jag vill hålla mig vid liv tills mamma kommer så att jag kan ta hennes bil och åka och döda T. Jag vill döda honom. Jag vill hamna i fängelse Jag ska döda alla. ALla är idioter. Den finns INGEN i hela världen som gör något. Alla vill bara slippa alla problem. GUd vad jag hatar dom.



Jag måste våga ta livet av mig nu. Jag ska jag ska gjasg ska jag ska. När mamma kommmer är jag död hahahahhahHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Jag hoppas T och mamma har dåligt samvete resten av sina liv och jag hoppas T dör i nån olycka. Han förtjänar verkligeni nte att leva (om han vill det, vilket han vill). FY faaaan, värre idiot ochelak människa har jag aldrig någonsin träffat. FY FAN!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anji

Du känner inte mig jag vet men jag blir rörd av det du skriver och jag hoppas det vänder för jag vet hur det är, själv försökt ta livet av mig några ggr och tyvärr varit död i ett fall men tacksamheten att vara vid liv igen, se solen och andas är den bästa känslan. Jag hoppas innerligt att du vågar leva för det är det starkaste man kan göra, att ta livet av sig är inte fegt men onödigt. Detta är säkert knas för dig att läsa men jag hoppas verkligen att dina tankar, känslor och ångest vänder för att du är en vacker person och ingen är som du, du är speciell och har mycket att uträtta i livet.

Kram Anji

2010-12-26 @ 23:20:35
URL: http://isallaboutcontrol.blogspot.com
Postat av: Anonym

hoppas du läser din egen blogg och inser vad din mamma gör för dig. visst man kan skylla på alla runt omkring sig om att de har bidragit till hur en liv har blivit.Men i slutändan så är det ändå du som måste inse att det är inte de som måste hjälpa dig. eller försöka ändra på dina tankar...det är faktiskt du själv. Tro mig, jag vet....skyllde på allt och alla, men det slutade med att jag inte hade någon nära vän kvar.

2010-12-27 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0