Ont i magen

Fy farao vilken eftermiddag. Jag har bajsat på mig för första ggn i mitt liv! Som tur var precis när jag kom hem... Blev skitnödig efter fikat, morotskaka, men trodde som vanligt att jag skulle kunna hålla mig till jag kom hem. Var kvar på jobbet till fem och kom väl hem ca tjugo i sex. Det blev ju inte direkt bättre av promenaden hem. Vet inte vad jag hade gjort om jag stött på någon jag kände när jag gick hem. Nu har jag bara ont i magen =(. Jag HATAR verkligen mina magproblem. Vet aldrig riktigt hur den funkar. Åt en bit vetekrans på fm och då gick det bra, men morotskakan på em funkade tydligen inte alls. Eller är det kaffet på em?? Men när jag druckit kaffe och ätit 10 paranötter då har det inte alls blivit så här! Måste väl vara nån slags IBS bara antar jag? För om jag hade varit glutenintollerant borde jag ju alltid få ont i magen efter att jag ätit något med mjöl... Usch. Måste försöka hålla mig till LCHF även om jag blir förstoppad då ist ^^.

Usch usch usch, nu har jag verkligen jätteont i magen, det nästan krampar. Det blir bara värre och värre. Tur som fan att inte T var här när jag kom hem. Han kommer snart och då ska vi äta, han hämtmat och jag resterna av min lunchlåda. Dricka vin var det tänkt också....... kommer väl bli ännu sämre i magen då bara. Vet inte hur jag ska göra. HATAR DETTA!!!!


Vikt: 63,6 kg
Motion: 2*40 min promenad

Frukost: 1 tbl D-vitamin, 2 kapslar omega-3, 1 port fiberhavregrynsgröt, 1 banan, ca 1/2 dl grädde (2 dl extra utspädd grädde)
Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde, 1 bit vetekrans (ganska stor bit, inte god för fem öre.. smakade bara deg.. helt jävla onödigt!)
Lunch: Kycklingwok med färsk röd chili samt ananas, sås och jordnötter, sallad med dressing
Em-fika: 1 kopp kaffe m grädde, 1 bit morotskaka (ganska stor bit, jättegod...)
Senare:
Middag: Kycklingwok med färsk röd chili samt ananas, sås och jordnötter, vin
Kväll: 1 kiwi

Kommentarer
Postat av: ingela

laktosintolerans?

2010-04-16 @ 20:01:59
URL: http://zariaza.blogspot.com
Postat av: s

Har du haft problemen innan bulimin? kram

2010-04-17 @ 14:59:00
URL: http://metrobloggen.se/chooselife
Postat av: pussel

Men jag kan ju dricka mjölk utan problem????



Nej jag tror inte det. Eller jag kommer ihåg att när jag hetsåt eller överåt på gymnasiet så var jag tvungen att gå på toa.. men det är ju inte så konstigt.. Så det har kanske med det att göra, jag vet inte. Har väl fuckat upp tarmarna totalt el nåt =(.

2010-04-18 @ 13:36:41
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: Cy.

Kan ju mycket väl vara besvär orsakade av frekvent magsäckstöjning och vomering osv. Likväl kan det vara IBS, veteproteinallergi eller magkatarr. Finns så mycket, otroligt mycket olika magsjukdomar man kan ha :/ Vet själv hur det där är. Har en mage från helvetet rent ut sagt och har haft sen jag var liten.

2010-04-19 @ 22:36:57
Postat av: Cy.

Kan ju mycket väl vara besvär orsakade av frekvent magsäckstöjning och vomering osv. Likväl kan det vara IBS, veteproteinallergi eller magkatarr. Finns så mycket, otroligt mycket olika magsjukdomar man kan ha :/ Vet själv hur det där är. Har en mage från helvetet rent ut sagt och har haft sen jag var liten.

2010-04-19 @ 22:39:34
Postat av: e

Har läst att vissa får problem med magen av omega3 tabletter?



Ush, sträckläst din blogg nu, du är fan inte i en rolig situation... :( Har du fått professionell hjälp? Funderat på det?



ta hand om dig, hopaps idag blir en bra dag, kram!

2010-04-25 @ 09:58:47
Postat av: ebba

* ps, råkade skicka innan jag hann skriva klart :P

2010-04-25 @ 09:59:11
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0