Dålig i magen

Usch vilken förjävlig dag. (Ovanligt, neej). Vägde 63,1 kg.


Har varït så jäkla dålig i magen idag. Antagligen p g a pastan igår =/. Min mage är verkligen inte van vid att äta pasta längre, särskilt inte att behålla den också. Urk.

Åt pasta igår, på resturang, innan konserten. Åt ett stort äpple och drack te innan jag gick och la mig när jag kom hem. Mådde lite illa och hade ont i magen när jag skulle sova =/. Hade uppsvullen mage och väldigt obehaglig diarré när jag klev upp idag. Missade skolan på förmiddagen och allt kändes skit. Gjorde bananpannkakor och bakade ett asäckligt bröd med bakpulver (eftersom jag inte hade jäst hemma). Hetsade detta plus några äpplen, massa smör och de sista mandlarna jag hade hemma. Även en mörk chokladkaka. Var så jäkla sprängfylld. USCH. Skönt att spy sen som vanligt, såklart. Nu sitter jag här och mår bättre, men fortf inte bra. Det regnar och jag vet inte om jag ska sticka och köpa mer hetsmat eller "börja om" eller vad jag ska göra. Plugga är knappast nåt alternativ =/. Däremot städa eventuellt... Städa/äta städa/äta?? Hjälp...


Är inget bra datum idag. Inte ens måndag ju. Kan man börja om en fredag?? (JAA, såklart man kan min dumma jävel!) Åhh suck. Orka planera. Orka göra någonting. Jag vill dö, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0