Ny planering

Hetsåt en massa igår kväll. Orkar inte leva mer. Gick upp kl 14 idag bara för att mamma ringde och ringde och ringde och ville inte ge sig. Hatar den där jobbiga telefonsignalen när jag helst av allt bara vill försvinna. Sluta existera. Mamma tyckte att jag skulle gå ut och gå en promenad. Ja, det tycker ju jag med egentligen. Bara att de tar emot så fruktansvärt. Har "unnat" mig en kopp kaffe nu iaf. Kanske orkar lite mer då? Orkar klä på mig och ta mig ut?

Orka vara kvar i den här unkna sunkiga lägenheten. Allt känns ju bara värre när det är så äckligt ostädat. Har inte dammsugit på flera veckor.. och då har jag katt också. Fy fasen. Aja, jag har iaf diskat. Alltid något.


Ny planering var det ja...
Kommer ju aldirg komma ner till 60 kg innan april. Lite sunt förnuft måste jag ju ha. Nu går jag ju bara uppåt istället. Om jag börjar äta bra idag (trots dåligt datum..) så är det 11 dagar kvar i mars. Siffran 11 tycker jag ganska bra om. Kaanske skulle funka. Orkar ändå inte hetsäta mer. Orkar inte, vill inte. HATAR det.

Kanske ska sätta målet på 62 innan april ist? Känns lite mer rimligt och skulle vara värt att kämpa för. Maten ska bestå av Allévo-påsar, grönsaker och frukt. Ev lite ägg då och då för mättnad och protein. ÅHH jag VILL att jag ska klara detta nu. Sen från och med april får det bli paleodiet med smör och grädde =).

Tänkte att jag kunde ha kikärter till lunch med till skolan den här veckan. Typ sallader eller linsröra eller liknande. Och sen Allévo när jag är hemma. Lycka till pussel ;-).


Kommentarer
Postat av: Veronica

Trist att du inte är nöjd med dig själv:(



Hur mkt skall du gå ner? jag vill med gå ner 10kg. Men manåste ju ändra kosten.. har gått ner 20kg på tre månader:)

2009-03-22 @ 13:05:20
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: pussel

Oj, 20 kg på tre månader!? Hur har du lagt om kosten?



Jag vill gärna gå ner 10 kg också...

2009-03-22 @ 14:12:43
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0