Struma?

Usch. Jag är superstressad nu på jobbet (och jag som inte får stressa nu, utan tvärtom, ska stressa ner för att få tillbaka mensen!!).
 
Dessutom har jag fått tillbaka känslan att tröjan sitter åt vid halsen (eller ett tajt halsband), fast jag varken har halsband eller någon åtsittande tröja. =(
 
https://stegforhalsa.se/10-symtom-pa-skoldkortelproblem/ 
Där står det följande:
"

Reproduktionssvårigheter

Den hormonella obalans som uppstår i samband med sköldkörtelproblem kan orsaka komplikationer vid graviditet, förändringar i menstruation och en brist på sexuell lust."

 

Dessutom kan problem med sköldkörteln påverka tarmen och matsmältningen... och den är värre än någonsin för mig just nu =S.

Har i princip slutat tillsätta salt i maten. Och använder jag salt så är det mest flingsalt (inte så mkt jod troligtvis). Så nu tog jag en jod och tyrosin-kapsel till middagen ^^.

Jag har verkligen inte tid med sjukvård och läkartider just nu =(. Men jag måste väl ta tag i det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0