Wow!

Wow! Alltså jag har verkligen blivit ett Chris-fan ^^. Vilken kille! Jag blir så otroligt imponerad av mänskligheten faktiskt. Av alla som skrivit bibeln. Av de som skrivit AA:s stora bok. Och av Chris...
 
I dagens (gratis!) avsnitt snackar han om spirituell läkning. Ja, visst är det mkt om Gud och Jesus, han är ju kristen! Inget konstigt med det. Jag ser det ur mitt 12-stegs programs perspektiv. Jag tyckte dagens avsnitt (Module 7) typ var en sammanfattning av 12-stegs programmet i en video ;-). Han är så jäkla duktig den killen. Jag är oerhört imponerad. Och tacksam. Tacksam att Gud visar mig vägen i livet <3.
 
Får jag göra lite reklam?
Detta är inte bara för cancerpatienter. Detta är för alla människor på denna jord! Jag önskar att alla fick ta del av Chris program.
http://urltag.net/BvmdD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0